Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 7, 2011

Sarah's Kitchen: Black Pepper Sosej

 45 minit pung pang pung pang. siap!

Amacam. meriah tak lauk kitorang semalam? 2 orang makan tapi macam 4-5 orang. agagaga.

Ini lah jadi bila orang puasa masak. sume benda pown aku rasa nak. sume benda pown aku rasa sedap. meh zoom one by one.


Black pepper sosej. sedap ohhh. lama dah nak try ni. baru semalam termasak. hehehe. but sorry lah presentation sangat comot sebab dah sampai time berbuka aku masih pung pang pung pang dekat dapor. siap jer masak terus masuk mangkuk, terus ngap. hahaha. kebulur la katakan :D


Ikan goreng sos tiram. a bit oily lah. tapi.... perghhh. yang ni aku dah banyak kali buat. makan dengan nasik kosong + sayur goreng pown dah cukup marbeles. licin.


Labu air tumis air. letak sikit keropok keping. mak selalu buat macam ni. sedap ohhh!! aku memang suka giler lah sayur ni. beli labu air yang paling kecik jer. tu pown banyak. tinggal lagi sikit, boleh panaskan buat makan hari ni pulak.

Menu berbuka hari ni apa plak ek? rasa nak buat udang masak lemak cili api jer. pedas2 kasi terangkat. ok perut dah mula berdendang.

So Tata.

3 comments:

Unknown said...

sedapnya...lapar la plak...tak sabar nak berbuka ni...huhu

Aty Fared said...

sarah ade ape2 petua ker kalau letak keropok kering tu...rase ape ek nanti..??

Mysarah Rahman said...

aty:

petua? tak kot. rasa macam apa ek. macam ikan kot. huhu. tapi memang menambahkan rasa masakan labu ni lah. hubby pown heran mula2 tu nape tetiba ada kopok dalam kuah. ahaha