Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 24, 2012

Uncle Bob Fried Chicken


Seronok dia dapat tengok dunia luar.

Pernah makan Uncle Bob Fried Chicken? ok aku baru first time jer try ni sebab ada cawangan baru bukak dekat area rumah aku. dulu aku selalu tengok Uncle Bobs Fried Chicken ni dekat pasar malam. tak pernah pulak rasa nak try. tapi bila nampak dah bukak kedai ni, "Eh macam menarik jer. best sangat kot sampai dah berjaya bukak kedai sendirik ni" Ha gituuu.....


Tak nampak pulak menu2nya kat situ. tapi menu dia tak banyak pown. ada fried chicken, popcorn chicken, sweet potato fries, hotdog cheese, nasik lemak. tu jer kot aku rasa.


So hubby makan set Uncle Bob's Fried Chicken (RM9.50), aku makan Nasik Lemak Uncle Bob (RM8.50).

Pendapat aku, ayam dia sedap. rasa dia lain dari yang lain. spicy2 rangup2 gitu. sedap lah. aku suka. nasik lemak biasa jer la macam nasik lemak lain. cuma ayam tu jer yang menarik sikit rasa dia. boleh la cuba yer?

"Kita teman Ibu pegi interbiu tau.. tapi kita duduk dengan Abi kat kereta jer lah. lepas tu kita meraung sebab berebut botol susu dengan Abi hehehehe"

"Im a big boy oredi! :)"

So Tata.

7 comments:

cha said...

Wah serius dah ada bukak kedai? Selalu i beli kt pasar malam je tak tau plak dh bukak restaurant huhu. Dia nak buat ala shihlin la ni u. Kt shopping mall mane ni u?

Mysarah Rahman said...

cha:
bukan mall. dia bukak kedai dekat rumah kedai biasa jer. yg ni dekat area jalan kebun. u bukak website dia, situ ada tulis kat mana ada cawangan2 dia

cha said...

Laa area jalan kebun mmg dkt dgn rumah mertua i la. u duduk mane?

Mysarah Rahman said...

cha:
i duk jalan kebun la u ;)

u tau econsave tak? dekat sebelah jalan tu ada pasar malam hari jumaat n skrg jadi tapak bazar. dekat situ2 jer kedai dia ni

Aty Fared said...

selalu makan kat pasar malam jer sarah..huhu...cantik ar stoking Hafiy..sarah beli kat mane ek stoking2 die..??

Mysarah Rahman said...

aty:
ala.. cantik ke? orang bukan jenis membeli sangat tau aty. most of them beli masa b4 dia lahir lagi. ada yang beli dekat pureen, baby kiko sale.. beli sikit2 jer. lagipown stokin dia bukan banyak pown. itu2 ajer yang ada ehehehe

cha said...

Lah yeke duk jln kebun. Dkt sgtla kita haha.