Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2012

Cameron Highlands: Strawberry Point & Cactus Valley

After ke Cactus Point, kami ke Strawberry Point plak. dekat jer dengan Cactus Point tu, turun bukit sikit jer.

Source (lupa nak snap gambar hayoyo)

Aku rasa tempat ni baru kot. sebab tahun lepas datang macam tak ada jer. ni baru nampak. dorang buat 3 jenis tempat. Tea House (Muallaf), Strawberry Corner, Mushroom Farm. banyak2 tempat aku pegi baru ni jer aku jumpa tempat tanam mushroom. saje la nak masuk tengok apa ada kat dalam.


Ada macam2 jenis mushroom tapi aku tak berminat sangat nak tengok pown. buat syarat jer tengok2 sebab nak bergambar hahaha.


But most of the gambar adalah shaky kerana photographer adalah si suami yang segan bila disuruh snapkan gambar di tempat ramai orang. padahal aku yang tersengih bukan dia. tapi dia yang malu lebih hahaha. apa2 jer lah :D

Yang ni snap sendirik hehehe


Aku tau dia rimas pakai segala aksesori tu. tapi aku biarkan aje sebab aku suka tengok hahahaha. sudahnya mengamuk menangis meraung menjerit. terpaksa lah jugak ditanggalkan. lepas bukak sume, tersengih2 okay!!


Sebelum tu ko tak payah nak agah la, dia buat dekkkk jer manjang. aku pulak naik stress pehal anak aku berjiwa kental tetiba hahaha. rupa2nya dia rimas. baiklah nak, tak payah hensem2 lah pakai sweater, pakai topi, pakai kasut. pakai ala kadar ajer lah yer? maklum la orang kampung, dah biasa berbogel kat rumah hahahahahaha.


Ooo lupa. yang ni dekat Cactus Valley dah. adik ipau i nak pegi minum yogurt kat sini. sedap sangat katanya bila minum time datang dulu. padahal banyak jer jual dekat tempat lain hahaha. tapi takpelah merasa jugak aku makan scones kat sini. sedap jugak. patut lah ramai yang suka.

Pastu leh makan aiskrim malaysia perisa strawberry. sedap giler okayyy! aku tak jumpa lah kat tempat lain. sini jer ada. nak beli banyak2 bawak balik apartment, tapi lupa. sedeyyyy!

To be continue..

So Tata.

1 comment:

cha said...

tempat ni i lalu byk kali gak tp tak singgah. ok next time singgah :D